Warunki gwarancji
-
Firma BP Komputery zobowiązuje się usuwać bezpłatnie wady ujawnione w okresie trwania niniejszej umowy.
-
Podstawą realizacji gwarancji jest karta gwarancyjna.
-
Termin wykonania naprawy wynosi do 30 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do siedziby firmy.
-
Reklamujący zobowiązany jest dostarczyć towar w oryginalnym opakowaniu fabrycznym wraz z karta gwarancyjną i dokładnym opisem usterki.
-
Błędny opis usterki może spowodować naliczenie opłat za testowanie komputera według cennika usług serwisowych.
-
Uszkodzenie plomby lub numerów seryjnych powoduje utratę gwarancji.
-
Naprawa gwarancyjna nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwej eksploatacji, przechowywania, konserwacji, przepięć elektrycznych oraz uszkodzeń mechanicznych i zabrudzeń powstałych z winy użytkownika.
-
Nabywca traci prawo do bezpłatnej naprawy w okresie trwania umowy serwisowej w przypadku samowolnych napraw i przeróbek oraz w przypadku niewłaściwego użytkowania sprzętu.
-
Usterki logiczne sprzętu komputerowego spowodowane przez użytkownika (skasowanie tablicy partycji,setup-u,systemu itp.) wynikające z niewłaściwej eksploatacji sprzętu nie podlegają naprawie gwarancyjnej i są rozliczane na zasadzie usługi dla klienta według cennika usług serwisowych.
-
Nabywcy przysługuje prawo wymiany sprzętu objętego gwarancją na nowy w przypadku, gdy nie ma możliwości dokonania naprawy w ustalonym terminie.
-
Czynności takie jak: kontrola sprawności, czyszczenie i konserwacja, wymiana bezpieczników itp. nie są objęte niniejszą umową i będą wykonywane odpłatnie według cennika usług serwisowych.
-
Zmiana konfiguracji sprzętu w okresie gwarancji może być dokonana tylko przez firmę udzielającą gwarancji na zasadzie usługi dla klienta.
-
Gwarant nie odpowiada za niewłaściwe działanie programów. Wadliwe działanie programów w przypadku nieprawidłowego ich zainstalowania, usunięcie wad programowych (np.: poprawienie konfiguracji, usunięcie wirusów) traktowane jest jako usługa instalacji oprogramowania, która nie jest objęta niniejszą gwarancją i jest wykonywana odpłatnie.
-
Karta gwarancyjna bez daty sprzedaży, pieczątki firmy oraz podpisu sprzedawcy jest nieważna.
Uwaga! Przed oddaniem sprzętu do naprawy należy sporządzić kopię danych zawartych w jego pamięci (np. kopia zapasowa dysku twardego). Za straty poniesione w wyniku utraty informacji zawartych na nośnikach lub braku możliwości korzystania ze sprzętu pozostawionego w serwisie firma BP Komputery nie odpowiada, a klient nie będzie z tego tytułu wnosił żadnych roszczeń.